کد خبر: ۲۱۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تنها قرارداد‌هایی که از ابتدای سال بسته شده و کد رهگیری دریافت کرده است مشمول دریافت وام ودیعه مسکن می‌شود.
پرداخت وام ودیعه مسکن تنها به کد‌های رهگیری صادر شده از ابتدای امسال 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از وزارت راه و شهرسازی؛ خانم پروانه اصلانی خاطر نشان کرد: حتی کسانی که اسفند سال گذشته کد رهگیری دریافت کرده‌اند، فقط درصورتی که اسفندماه سال جاری کد رهگیری قرارداد جدید برای آن‌ها صادر شود امکان ثبت درخواست برای تسهیلات ودیعه مسکن را دارند و در همان زمان امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت.
 
به گفته خانم اصلانی تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن نام نویسی کرده اند و رقم دریافت وام با توجه به شهر و استان متقاضی ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.
 
وی با بیان این مطلب که اعتبارات وام ودیعه مسکن امسال از محل منابع تسهیلات بانکی که بانک مرکزی باید به بخش مسکن بپردازد، تعیین شده است افزود: کسانی که سال گذشته این وام را دریافت کرده‌اند، امسال در اولویت دریافت نیستند.
 

عدم ارسال پیامک برای متقاضیان صرفا به معنای عدم تایید شرایط آن‌ها نیست

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در خصوص کسانی که در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند هم گفت: اگر تا کنون پیامک برای متقاضیان و ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن ارسال نشده به این معناست که هنوز زمین مسکن آن‌ها تامین نشده و تعداد متقاضیان در آن شهر و استان زیاد است و زمان بیشتری برای بررسی نیاز دارند.
 
وی افزود: لذا به محض اینکه زمین متقاضی تامین شود، پیامک برای آن‌ها صادر می‌شود و عدم ارسال پیامک برای متقاضیان صرفا به معنای عدم تایید شرایط آن‌ها نیست بلکه به معنای آن است که زمین مورد نظر هنوز برای آن‌ها تخصیص نیافته است.
 
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین درباره تسهیلات مسکن برای خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا، گفت: جلسات آیین‌نامه اجرایی استفاده از تسهیلات مسکن برای برای خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در کمیسیون زیربنایی برگزار و کلیات آن تایید شد که امیدواریم برخی موارد باقی‌مانده نیز به زودی در کمیسیون‌های فرعی نهایی شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار